Opdater dine kontaktoplysninger

Opdater dine kontaktoplysninger!

For sikkerhed som kunde hos os, skal vi bruge en opdateret identifikation fra dig. Hvis du har et eller flere af disse produkter, beder vi dig logge ind med MitID for at identificere dig:

  • re:member MasterCard
  • PlusGuldkort (Tidligere LO Plus Guldkort)

Derfor beder vi dig om dette

I henhold til kravene ifb. Hvidvaskloven er Entercard Group AB, udsteder af re:member MasterCard og PlusGuldkort, forpligtet til at opdatere den information, som vi har om dig som kunde. Denne information opdateres automatisk hos os, når du logger ind med MitID. Du skal derfor logge ind i Netbank eller app med MitID, hvis du aldrig har gjort det før.

Hvis du har et eller flere ekstrakort tilknyttet dit kort, skal kortholderen også logge ind i Netbank eller app med eget MitID.

Så enkelt identificerer du dig

Log ind i din Netbank eller app, som hører til dit produkt. Når du logger ind bliver dine personoplysninger automatisk opdateret.

Vil du logge ind i app’en? Sådan henter du den

  1. Gå ind i App Store eller Google Play på din smartphone
  2. Søg efter dit produkt (re:member eller PlusGuldkort) og download app’en
  3. Log ind med MitID – og dine information er opdateret automatisk

Har du ikke MitID?

Kontakt din bank, hvis du ønsker at få tilsendt et MitID, eller bestil et på MitID s egen hjemmeside. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, som sidder klar til at hjælpe dig mandag til fredag fra 9.00 til 16.00.