Ofte stillede spørgsmål og svar

  • Jeg har glemt min PIN-kode

    Hvis du glemmer din PIN-kode, kan du altid se den i netbanken under ’Ændre PIN-kode’ tjenesten. Her logger du på med dit NemID, hvilket er din garanti for en sikker adgang. Du kan også kontakte kundeservice, der kan sende PIN-koden så du modtager den indenfor 5 hverdage med posten.

  • Hvordan betaler jeg for mit forbrug?

    Vi sender en gang om måneden en opkrævning for dit forbrug på kreditkortet. Vi aftaler et fast minimumsbeløb, men derudover bestemmer du selv, hvor meget du vil betale. Betaler du det fulde beløb, koster det 0 kr. i rente. Du kan også vælge at betale en andel af beløbet. Så vil du skulle betale renter af det beløb, du overfører til den efterfølgende måned. Du behøver ikke følge en fast betalingsplan, men kan beslutte dig for, hvor meget eller lidt du vil betale hver måned. Du bestemmer naturligvis selv, om du ønsker at betale med indbetalingskort eller tilmelde din regning til Betalingsservice.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit kort?

    Hvis du mister dit kort, skal du spærre det med det samme. Uanset om det er bortkommet eller stjålet. Du kan få spærret dit kort 24 timer i døgnet ved at ringe til kundeservice. Ringer du udenfor vores åbningstid, kan du via telefonsystemet taste dig igennem til vores ”spær-kortet-tjeneste”. Når dit kort er spærret, bliver der automatisk sendt et nyt kort til dig med samme PIN-kode.