Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svarene på de mest almindelige spørgsmål om dit produkt. Vi har samlet dem i kategorier, så du nemt kan finde svar:

Kortspærring

Hvis du har mistet eller fået stjålet dit kort, skal du spærre det med det samme. Ring til det relevante telefonnummer fra listen nedenfor. Telefonnumrene kan bruges uanset om du er i udlandet eller i Danmark, og du kan ringe døgnet rundt.

  • LO Plus Guldkort 33 42 37 10
  • re:member 33 42 37 20

Driftsstatus

24. Apr 2017

Alle vores systemer fungerer normalt.

Hvis du oplever problemer med nogle af vores produkter eller systemer, venligst kontakt kundeservice.

Kundeservice

Du finder svar på det meste i vores netbank (LO Plus Guldkort og re:member) og i vores apps (Dit Guldkort og re:member app). Hvis du vil snakke med vores kundeservice, kan du tage kontakt til os på vores telefonnummer eller e-mail, som er angivet nedenfor. Åbningstiden er alle hverdage fra kl. 09.00 – 16.00.

Reklamationer

Selv om de fleste kortkøb bliver gennemført korrekt, kan der forekomme transaktioner på din faktura som du ikke kan genkende. Enten fordi der er sket en fejl, beløbet er trukket to gange, eller fordi du ikke har fået den vare du har bestilt og betalt med kortet. Sker det, skal du gøre indsigelse på følgende måde:

  1. Registrer din sag her
  2. Kontroller, at oplysningerne er korrekte
  3. Udskriv skemaet/PDF
  4. Underskriv skemaet/PDF
  5. Send skemaet til os, enten via post, mail eller fax: Kontaktoplysningerne vises til sidst i processen.

EnterCard

Adresse

Arne Jacobsens Allé 13, 3. L2, 2300 København S
Postboks 89, 2770 Kastrup

Omstillingen

33 42 37 37

Pressekontakt

Melita Ringvold
+47 95 12 19 83