Reklamationer

De fleste køb på kreditkort bliver korrekt gennemført, men der kan forekomme transaktioner på din faktura, som du ikke kender til. Enten fordi der er sket en fejl eller at du ikke får varen, som du har bestilt og betalt med kortet.

Vær opmærksom på:

  • At reagere hurtigt – send din reklamation ind så hurtigt som muligt.
  • Kender du til beløbet, må du altid forsøge at løse sagen direkte med salgsstedet først, gem kvitteringer og aftaler.
  • Kender du ikke til beløbet, er det vigtigt, at du spærrer kortet så hurtigt som muligt på telefon +45 33 42 37 20.

Sådan gør du

For at kunne reklamere et køb, må du gøre følgende:

  1. Vælg årsag til reklamation herunder
  2. Print korrekt reklamationsskema ud og udfyld det
  3. Signér og send det til os via e-mail eller per post

Vælger du at sende indsigelsesskemaet via e-mail, skal det sendes til ecd.chargeback@entercard.com. Bemærk at du må printe indsigelsesskemaet ud og underskrive det før du sender det til os. Indsigelsesskemaet skal scannes ind og sendes som PDF-fil, da vi ikke accepterer billeder taget af indsigelsesskemaet.
Alternativt kan du sende indsigelsesskemaet per post til:

EnterCard Danmark, filial af EnterCard Group AB, Sverige
Postboks 89
2770 Kastrup

Vælg årsag til reklamation

Klik på den årsag, som beskriver din reklamation:

Sagsbehandling af reklamationer

Under sagsbehandlingstiden af din reklamation vil vi tilbageføre det beløb, du reklamerer for til din kortkonto. Skulle det i løbet af sagsbehandlingen fremgå, at der ikke var grundlag for en tilbagebetaling til kortholder, forbeholder EnterCard sig retten til at trække det krediterede beløb tilbage.