Anden reklamation
Hvis du har brugt kortet og opdager, at beløbet er forkert på dit kreditkort, må du så hurtigt som muligt kontakte salgsstedet og forsøge at løse sagen direkte med dem.
Gem altid på alle informationer og bilag, for eksempel dato og tid for telefonsamtale og hvem du snakkede med. Gem også på eventuel e-mail/brev korrespondance.
Hvis du ikke får løst sagen med salgsstedet, eller hvis de ikke kan hjælpe dig, kan du udfylde det reklamationsskema, som passer bedst på din sag.
For at vi skal kunne hjælpe dig så hurtigt som muligt, er det vigtigt, at du udfylder informationen i reklamationsskemaet så præcist som muligt. Husk at vedlægge dokumentation, som for eksempel kopi af kvitteringer, aftaler som viser at du har været i kontakt med salgsstedet o.l.
Vælg årsag og udfyld det skema som passer din reklamation bedst:
- Jeg har opsagt abonnementet, men har alligevel fået et beløb trukket på mit kort.
- Jeg har ikke modtaget varerne som jeg bestilte.
- Jeg har afbestilt varen, tjenesten eller abonnementet, men har alligevel fået et beløb trukket på mit kort.
- Angivne beløb er ikke identisk med beløbet foretaget af mig.
- Jeg er blevet lovet en kreditering, men den er fortsat ikke krediteret på min faktura.
- Jeg har betalt for varen/tjenesten på en anden måde.
- Jeg har kun udført et køb, men mit kort er trukket flere gange.
- Jeg fik ikke udbetalt penge fra hæveautomaten/Jeg fik forkert beløb udbetalt.
- Jeg modtog en vare/tjeneste som ikke var som beskrevet eller var defekt.
- Jeg får ikke benyttet mine billetter, da flyselskabet jeg bestilte billetter hos, er gået konkurs.
- Anden årsag
Bemærk, at du må printe reklamationsskemaet ud og signere det, før du sender det ind til os enten via e-mail til ecd.chargeback@entercard.com eller per post til:
Entercard Danmark, filial af Entercard Group AB, Sverige
Postboks 89
2770 Kastrup