Entercard indfører hybrid arbejdsmodel

Publisert September 27, 2021

Entercard har besluttet at indføre en hybrid arbejdsmodel til og med juni 2022. Dette betyder, at kontoret vil være de ansattes base for deling af idéer og samarbejde, men med mulighed for at arbejde fleksibelt eksternt et par dage om ugen.

– I lyset af pandemien og den seneste periode med hjemmekontor, har vi som organisation set flere fordele med en fleksibel arbejdsmodel. Det er noget som er efterspurgt af vores nuværende medarbejdere, og som vi tror er attraktivt for nye medarbejdere som ønsker at arbejde hos os. Vi tror at større fleksibilitet skaber en bedre balance mellem arbejde og fritid, giver tilfredse medarbejdere og som resultat mere tilfredse kunder, siger Jan Haglund, CEO Entercard Group.

– Præcis hvordan fremtidens arbejdsplads kommer til at se ud er svært at sige i dag. Vi er godt klar over, at vi ikke har alle svarene fra starten. Indtil slutningen af juni 2022 vil vi, sammen med vores medarbejdere, finde en god og fleksibel måde at arbejde på som fungerer for os hos Entercard, fortsætter Jan.