Betaling med kreditkort gør det nemmere at få erstatning for aflyste rejser

​Vi har alle kunnet læse overskrifterne om aflyste rejser og manglende erstatning under pandemien, og måske har du endda selv oplevet det. Det er vigtigt at være klar over, at du på en helt simpel måde kan øge dine chancer for at få refunderet din rejse, hvis der sker noget uventet.

EnterCard-kunder foretager stadig flere kontaktløse betalinger

​EnterCard-kunder på de skandinaviske markeder benytter sig stadig mere af kontaktløse betalinger. Selv om antallet er vokset stabilt i de seneste år, er der sket et markant skifte i forbrugernes betalingsvaner efter at Covid-19 ramte samfundet i marts i år. Det viser tal fra EnterCard.

Phishing: Det skal du være opmærksom på

Den mest almindelige form for phishing foregår via mail, hvilket efterhånden er noget, de fleste har hørt om. Den slags mails kan være vanskelige at identificere som svindel, fordi de ser ud til at komme fra troværdige afsendere. I realiteten kommer de fra bedragere, som skjuler sig bag falske adresser for at opnå økonomisk vinding eller få fat i følsomme oplysninger.

Ekstra indsats for kunder i betalingsvanskeligheder

Effektiv rådgivning og sagsbehandling i nyt system

EnterCards Collection Operations afdeling har ansvaret for at hjælpe og vejlede de kunder, som har problemer med betalingen. Øget automatisering af afdelingens indsats har bidraget til en mere effektiv sagsbehandling, og samtidig er den personlige kontakt med kunderne blevet betydeligt forbedret.

Vigtig information om coronavirus

Coronavirus har sat os alle i en uvant position. EnterCard har en robust plan for, hvordan vi fortsat yder god service for vores kunder og samtidig tager samfundsansvar under denne pandemi.