Problemer med betalingen?

Vi tilbyder forskellige produkter og services relateret til betalingskort og kreditydelser under vores varemærker ENTERCARD og re:member. Vi ønsker at hjælpe vores kunder, så de bedst muligt kan håndtere deres lån og kreditter. Hvis man får problemer med at betale på grund af uforudsete omstændigheder, bør man kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Det bliver dyrere at misligholde sin gæld, jo længere man venter med at finde en løsning.

Entercard lægger vægt på at være en ansvarlig långiver, bl.a. skal alle kunder kreditvurderes inden vi imødekommer en ansøgning om kreditkort eller lån. Alligevel kan der opstå uforudsete situationer, som gør, at fakturaerne ikke kan betales til tiden.

Undgå betalingsanmærkninger

Kunder, der ikke betaler sin gæld i tide, vil blive varslet om inkasso. Hvis gælden stadig ikke betales, bliver sagen sendt videre til et inkassobureau. Hvis man ikke betaler gæld, som er sendt til inkasso, kan man risikere at få en betalingsanmærkning. En betalingsanmærkning kan gøre det vanskeligt at få nye lån, kreditter eller abonnementer. Det er alligevel vigtigt at understrege, at selvom en faktura er sendt til inkasso, har man stadig tid til at betale gælden, inden man får en betalingsanmærkning.