Identifikation i vores kanaler

Entercard arbejder konstant med at forbedre vores processer og rutiner, for at håndtere og beskytte din information så sikkert som muligt. Vi har etableret omfattende rammer for, at identificere og adressere risici og trusler. Der forekommer mange forskellige trusler, fra bedrageri og tyveri til kriminalitet og identitetstyveri på Internettet. Vi gør vores ypperste for at du som kunde ikke skal påvirkes negativt af disse trusler.

Ansøgningsform

For at underskrive en elektronisk ansøgning, skal du bruge MitID eller MitID til mobilen. MitID er en online identifikation, som gør det muligt at identificere og underskrive aftaler online. Kontakt din bank eller log ind i din banks netbank for at få et MitID eller MitID til mobilen hvis du ikke allerede har det.

Netbank

For at logge ind i din Netbank skal du identificere dig med MitID eller MitID  til mobilen. Læs mere om MitID her.

App

For at kunne logge ind på vores apps skal du at identificere dig selv. Første gang du aktiverer appen, skal du logge ind med MitID. Derefter gemmer du enten en PIN-kode eller du kan vælge at logge ind med Touch ID (fingeraftryk – dette gælder kun iPhone 5S eller nyere).

Flere og flere apps gør det muligt for dig, at logge ind med et fingeraftryk. Det er her vigtigt at tænke på, at alle fingeraftryk som er registreret på din enhed, kan anvendes som identificering. Har du for eksempel lagt dine familiemedlemmers fingeraftryk ind på din enhed, betyder det, at de også kan identificere dig i alle dine tjenester og applikationer, baseret på identificering med fingeraftryk.